تقدیر از کارشناسان مجلات دانشگاه سمنان

 تقدیر از کارشناسان نشریات

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان نشریات، کار در نشریات دانشگاه را با توجه به نمود بالای آنها مهم و حساس برشمردند.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان نشریات افزود: کار در نشریات دانشگاه با توجه به نمود بالای آنها، بسیار مهم و حساس می باشد.همچنین ایشان بر پاسخگویی به ارباب رجوع، حفظ امانت داری، دقت در صفحه آرایی و قرار دادن اطلاعات مقالات در سایت نشریه و سرعت و دقت بالا در چاپ مقالات توسط کارشناسان مجلات تاکید نمودند. دکتر محمد حسین احسانی سیاست دانشگاه سمنان را ارتقای کیفی جایگاه نشریات و نمایه سازی آنها در پایگاه های ملی و بین المللی دانستند و در این خصوص موارد و پیشنهاداتی را مطرح کردند. در این جلسه همچنین مدیر اداره چاپ و انتشارات دانشگاه گزارشی از دستاوردهای نشریات در یک سال اخیر ارائه کردند. دکتر سامان رشیدی به دریافت رتبه توسط چهار نشریه از کمیسیون ارزیابی نشریات وزارت عتف، نمایه شدن 8 نشریه در پایگاه بین المللی DOAJ، عضویت یک نشریه در کمیته بین المللی اخلاق در نشر ( COPE)، نمایه شدن یک نشریه در ISC، تاسیس دو نشریه جدید و... را از دستاوردهای نشریات دانشگاه سمنان در یک سال اخیر دانستند. همچنین ایشان به برنامه ها و قراردادهای منعقد شده جهت نمایه سازی نشریات در پایگاه های  Scopus و WOSاشاره نمودند. در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارشناسان نشریات قدردانی شد.

کلمات کلیدی
راضیه داریی
تهیه کننده:

راضیه داریی

تصاویر

تقدیر از کارشناسان نشریات - تقدیر از کارشناسان نشریات - تقدیر از کارشناسان نشریات - تقدیر از کارشناسان نشریات - تقدیر از کارشناسان نشریات - تقدیر از کارشناسان نشریات -